Jankay Biológia
  • Kezdőlap
    • Tanári szoba
    • Baleset- és tűzvédelmi oktatás
    • Házirend
  • 5.
    • Évszakok a kertben
      • Év eljén – 5. osztály
      • A diófa
      • A szőlő
      • A paprika
      • Káposztafélék
      • Madaraink védelmében
      • Ősz a kertben – összefoglalás
    • A ház körül élő állatok
      • A kutya
      • Házisertés
      • A szarvasmarha
      • A házityúk
      • Házi veréb
      • A házi légy
      • Összefoglalás – ház körül élő állatok
    • Tavasz a kertben
      • Megjött a tavasz
      • A vöröshagyma
      • A burgonya
      • A tulipán
      • A veteményborsó és a veteménybab
      • Földigiliszta
      • Bogarak a kertben
      • Csigák a kertben
      • Vegyszerek nélkül
  • 6.
    • Hazai vizeink
      • 1. A sokszínű vízivilág
      • 2. Növények a vizek partján
      • 4. Vizek ízeltlábúi
      • 5. A halak
      • Gerincesek a vízben és a vizek partján
      • Élet a vizek körül
      • Vizek – összefoglalás
    • Hazai erdeink
      • Az erdő és lombhullató óriásai
      • Az örökzöldek világa
      • Fényben és árnyékban
      • Cserjék rejtekén
      • Az erdő gombái
      • Gímszarvas, vaddisznó
      • Erdő összefoglalása
    • A rétek élővilága
      • Szántóföldi növények
      • Gyomnövények, gyógynövények
      • Rovarok és rovarevők a mezőn
      • Állatok a mezőn
    • Az ember egészsége
      • Az emberi test
      • A mozgás
      • Az élő határ
      • Anyagcsere
      • Amit az egészséges táplálkozásról tudni kell
      • Érzékszerveink védelmében
      • Fiúk és lányok
  • 7.
    • Mit tanultunk hazánk életközösségeiről?
    • Trópusok élővilága
      • 01-02. Trópusi esőerdők növényzete
      • 03. Trópusi esőerdők (állatvilág)
      • 04. Kivilágosodó erdők
      • 05. Fűtenger a trópusokon
      • 06. Állatsereglet a szavannán
      • 07. Sivatagok
      • 08. Összefoglalás: forró övezet élővilága
      • 09. Témazáró – trópusok
    • Mérsékelt öv élővilága
      • 10. Kemény lombú erdők
      • 11. Lombhullató erdőségek
      • 12. A bükkerdő állatai
      • 13. A préri
      • 14. Az északi fenyvesek
      • 15. Állatok a tajgán
      • 16. Összefoglalás – mérsékelt öv
    • Hideg öv, hegyvidékek, tengerek
      • 17. Hideg öv
      • 18. Állandóan fagyos területek
      • 19. Fenn a csúcsokon
      • 20. A tenger világa
      • 21. Partközeli területek
      • 22. Nyílt vizeken
      • 23. Tengeri emlősök
      • 24. Összefoglalás: hideg öv
      • 25. Veszélyben az élővilág
    • Az élőlény és környezete
    • Rendszer az élővilágban
      • 25. Rendszer az élők világában
      • 26. Mikrobák világa
      • 27. Moszatok, mohák, harasztok
      • 28. A gombák országa
      • 29. Nyitvatermők, zárvatermők
      • 30. Az állatok országa 1.
      • 31. Ízeltlábúak törzse
      • 32. Puhatestűek
      • 33. Gerincesek 1.
      • 34. Gerincesek 2.
      • 35. Rendszer az élővilágban – összefoglalás
      • 36. Veszélyben az élővilág
      • 37. Ellenőrzés (Rendszerezés)
    • Részekből egész
      • Szerveződés
      • 38. Életjelenségek, testszerveződés
      • 39. A sejtek
      • 40. A hámszövetek
      • 41. A test mélyebb rétegeiben
      • 42. Az izomszövetek
    • A bőr és a mozgásszervrendszer
      • A bőr
      • A bőr elváltozásai, sérülései
      • Mozgásszervrendszerünk
      • A csont és a vázizom
      • Mozgás, pihenés, egészség
    • A szervezet anyagforgalma
      • Táplálékok, tápanyagok
      • A helyes táplálkozás
      • A szájnyílástól a belekig
      • A belek
      • A légzőrendszer
      • A légzés és az egészség
  • 8.
    • Nyolcadik év elején
    • Anyagcsere
      • Táplálékok, tápanyagok
      • Vitaminok
      • A helyes táplálkozás
      • A szájnyílástól a belekig
      • A belek
      • A légzőrendszer
      • A légzés és az egészség
      • A vér
      • Keringési rendszer
      • Vigyázz a szívedre!
      • A vérzések és a vérzéscsillapítás
      • Az anyag és energiaforgalom
      • Kiválasztás
      • Összefoglalás – anyagcsere
    • Szabályozás
      • Az idegsejtek felépítése és működése
      • Az idegrendszer felépítése és működése
      • A vegetatív idegrendszer
      • Tanult reflexek
      • Mondj nemet…
      • A hallás
      • A látás
      • A nyelv, az orr és a bőr
      • A hormonrendszer
    • A szaporodás és az egyedfejlődés
      • A férfi
      • A nő
      • A szexualitás
      • Nemi úton terjedő betegségek
      • A megtermékenyítéstől a születésig
      • A születéstől a halálig
    • Év végén (8.)
  • Blog
  • Tehetséggondozás
    • Verseny
    • Pályázatok
      • Fotópályázat 2020
        • Díjazott képek
          • Beérkezett fotók 01.
          • Beérkezett fotók 02.
          • Beérkezett fotók 03.
          • Beérkezett fotók 04.
          • Beérkezett fotók 05.
          • Beérkezett fotók 06-08.
      • Fotópályázat (az előző évek)
        • 2018. őszi forduló
          • Nagy Zsófi
          • Surin Patrik
          • Hoffmann Márta
      • Nagy Zsófi – online fotókiállítás
    • Délutáni tehetséggondozó programok
  • A diófa
  • Keresés
  • Menu Menu

Baleset- és tűzvédelmi oktatás

Ön itt áll: Kezdőlap1 / Baleset- és tűzvédelmi oktatás

Baleset és tűzvédelmi oktatás

Részlet az iskola házirendjéből:

Baleset-megelőzési előírások, baleset esetén teendő intézkedések

  • Az iskola területén mindenki köteles úgy viselkedni, dolgozni és környezetét kialakítani, hogy senkinek ne tegyen ki élet- vagy balesetveszélynek, ne okozzon balesetet.
  • Minden tanulónak biztosítani kell a szünetekben való mozgási lehetőséget.
  • Az öltözőkbe a tanulók csak az előző osztály távozása után mehetnek. A balesetek elkerülése érdekében az épületben szaladgálni, balesetveszélyes játékokat (labdázás, ugrókötelezés, gördeszkázás stb.) játszani, az udvaron a kerítésre, fára mászni tilos.
  • Az iskola udvarán kavicsokat, köveket dobálni, az ablakokon, a lépcsőházban bármit kidobni tilos.
  • Az iskola udvarán kerékpárral közlekedni tilos.
  • Az iskolában a jobbkéz szabály szerint kell közlekedni.
  • Elektromos eszközöket a tanulók csak pedagógus vagy más iskolai alkalmazott engedélyével és felügyeletével használhatnak.
  • A balesetet azonnal jelenteni kell a leggyorsabban elérhető pedagógusnak.
  • A sérültet megfelelő ellátásban kell részesíteni, súlyosabb esetben a szakorvosi rendelőbe kell kísérni vagy mentőt hívni.
  • A sérülés körülményeiről, a sérült ellátásáról az osztályfőnöknek vagy akadályoztatása esetén más érintett pedagógusnak a szülőt tájékoztatni kell.
  • A tanulóbaleset tényét, körülményeit jogszabályban foglaltaknak megfelelően jegyzőkönyvben kell rögzíteni.
quizizz

Körös Tehetséggondozó Egyesület. A békéscsabai Jankay Tibor Két Tanítási Nyelvű Általános Iskola tanulói számára készült tantárgyi honlap. A védett oldalakhoz jelszó kérése: korosegyesulet(kukac)gmail.com
Scroll to top
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi. Elfogadom